Q-integra pro IBM Notes

Informační systém Q-integra

je integrovaný softwarový produkt pro podporu řízení, rozhodování a týmovou spolupráci ve firmách. Je koncipovaný tak, aby zabezpečil neustálé zlepšování systému řízení ve firmě a vyhovoval moderním metodám řízení firmy:

  • metodika Balanced Scorecard pro strategický management,
  • procesní management,
  • naplnění požadavků ISM (integrovaný systém managementu) -> ISO 9001, ISO 14001 a STN OHSAS 18001.

Modulární koncepce Q-integry umožňuje flexibilní řešení podle konkrétních požadavků zákazníka. Každý modul může pracovat samostatně nebo plně integrovaně do systému. Systém zároveň podporuje několik jazykových mutací.

Implementované z IBM Notes

  • bezpečnost dat v systému,
  • definování přístupu jednotlivých uživatelů až na úroveň položky databáze v závislosti od organizační struktury,
  • dynamické propojení dokumentů,
  • aktualizace údajů pomocí replikace – podpora mobilních uživatelů a práce off-line,
  • integrovaný mail server,
  • fulltextové vyhledávání v dokumentech a přílohách, vytvořených v externích aplikacích Microsoft Office, OpenOffice …

Přínosy

  • propojení strategie s operativou a průkazné zlepšení celého systému managementu firmy,
  • procesní přístup k řízení společnosti, redukce doby pro změny stavů procesů,
  • jednoduchá udržovatelnost systému managementu firmy (řídící dokumentace, průkazná dokumentace, zlepšování…),
  • zvyšování efektivnosti a produktivity práce uživatelů,
  • podpora týmové spolupráce a kompetencí.

Cíle

  • umožnit s využitím jednotlivých aplikací produkovat kvalitu při nižších nákladech a tím zvyšovat konkurenceschopnost firmy,
  • podpora strategického a procesního managementu (automatizace procesů ve firmě, workflow management) a neustále zlepšování,
  • tvorba modelu pro zvýšení konkurenceschopnosti -> konkurenční kvalita -> EFQM,
  • efektivní interní komunikace v rámci celé firmy.

Atributy řešení

  • komplexnost, efektivnost, prosazení praktického řešení,
  • otevřenost systému a propojení s existujícím informačním systémem zákazníka,
  • propojení se standardními kancelářskými balíky (MS Office, OpenOffice, MS Visio…),
  • implementace Q-integra podle konkrétních definovaných firemních procesů zákazníka.

Moduly

  • řízení administrativy – eOffice,
  • řízení dokumentů – eDoc,
  • řízení záznamů – eRecords,
  • řízení auditů – eAudits,
  • řízení vztahů se zákazníky – eCRM,
  • management projektů – eProject,
  • management rizika – eRisk,
  • řízení záznamů o životním prostředí – eRecordsEnviroment,
  • řízení záznamů pro potravinářský průmysl – eRecords Food,
  • reporty – Reporting.